‘BvK Congres biedt inspiratie voor mijn dagelijks werk’

Waarom gaat Marie-Christine Cornel naar het BvK Najaarscongres?

Marie-Christine CornelMarie-Christine was jarenlang bestuurslid van de BvK. Ze is coördinerend klantmanager Werk en Participatie bij Werkplein Hart van West-Brabant. Ook zij gaat op 2 november naar het congres in Woerden. We stelden haar een paar vragen hierover.

Waarom ga je naar het congres?
‘Ik ga naar het congres om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen in het werkveld en om van andere klantmanagers te horen wat er in hun organisatie speelt. Ik ga ook omdat ik van mening ben dat het goed is om af en toe buiten de waan van dag met je vak bezig te zijn. Hiervoor leent het BvK Congres zich heel goed. Mijn ervaring is dat ik na zo’n dag weer vol inspiratie aan het werk ga.’

Waarom moet een klantmanager volgens jou naar dit congres komen?
‘Klantmanagers zijn vaak bezig met de vragen en behoeften van hun kandidaten. Minimaal een keer per jaar verdient iedere klantmanager het om aan zichzelf te denken en een dag op een andere manier met het vak bezig te zijn!’

Meer informatie

Lees meer over het BvK Najaarscongres 2017