Waarom gaat Marie-Christine Cornel naar het BvK Najaarscongres?
Marie-Christine
was jarenlang bestuurslid van de BvK. Ze is coördinerend klantmanager
Werk en Participatie bij Werkplein Hart van West-Brabant. Ook zij gaat
op 2 november naar het congres in Woerden. We stelden haar een paar
vragen hierover.
Waarom ga je naar het congres?
‘Ik ga naar het congres om op de hoogte te blijven van nieuwe
ontwikkelingen in het werkveld en om van andere klantmanagers te horen
wat er in hun organisatie speelt. Ik ga ook omdat ik van mening ben dat
het goed is om af en toe buiten de waan van dag met je vak bezig te
zijn. Hiervoor leent het BvK Congres zich heel goed. Mijn ervaring is
dat ik na zo’n dag weer vol inspiratie aan het werk ga.’
Waarom moet een klantmanager volgens jou naar dit congres komen?
‘Klantmanagers zijn vaak bezig met de vragen en behoeften van hun
kandidaten. Minimaal een keer per jaar verdient iedere klantmanager het
om aan zichzelf te denken en een dag op een andere manier met het vak
bezig te zijn!’
Lees meer over het BvK Najaarscongres 2017