Tijdens het BvK Najaarscongres op 5 oktober 2015 is de online community voor klantmanagers KenMe gelanceerd. KenMe biedt een vertrouwde omgeving voor klantmanagers werk en/of inkomen om elkaar het hemd van het lijf te vragen over de alledaagse praktijk. KenMe staat niet voor niets voor Kennis en Meedoen. Streven is om klantmanagers met elkaar in contact te brengen en zo het vakgebied vooruit te helpen.
KenMe doet dit op drie manieren:
Twaalf ambassadeurs waren bij de lancering aanwezig om hun motivatie voor hun bijdrage aan de ontwikkeling van het platform toe te lichten.
“Ik wil graag kennis delen en uitwisselen met andere collega’s en dan niet alleen binnen mijn gemeente.”
“Ik vind het belangrijk dat niet iedereen voor zichzelf het wiel zit uit te vinden.”
“Ik wil graag een link zijn naar werkgeversdienstverlening.”
“Ik wil mensen ontmoeten. En dat kan ook in deze community.”

Een profiel aanmaken is alleen weggelegd voor klantmanagers. Op deze manier is het uitgesloten dat leidinggevenden meekijken.
Kijk op www.kenme.nl