Heb jij ideeën over de registratie van klantmanagers en loop je warm voor het onderwerp? Meld je dan aan voor de BvK-commissie vakmanschapsregister! Het vakmanschapsregister voor klantmanagers is heel actueel. In congressen, seminars en pilotgroepen wordt uitgebreid gediscussieerd over de vraag hoe de certificering van klantmanagers het beste kan worden georganiseerd. En hoe we het beste vorm kunnen geven aan het beroepsregister voor klantmanagers. Doel: het stimuleren en professionaliseren van het vakmanschap van klantmanagers.
Het register voor klantmanagers zal geopend worden met ingang van 2017. Om deze doelstelling te behalen wordt de BvK ondersteund door www.registerplein.nl. Vanuit de BvK willen we graag een commissie opzetten die zich bezighoudt met de voorbereiding van het Register voor klantmanagers.
Op dit moment staan we onder meer voor de volgende vragen:
We willen een brede commissie samenstellen. Expertise vanuit verschillende invalshoeken zijn welkom: klantmanagers Werk, Inkomen, Participatie, Werkgeversdienstverlening. Verder zijn we op zoek naar juridische expertise, kennis van opleiding / ontwikkeling, ervaring met certificeringstrajecten in andere sectoren, etcetera.
Heb je interesse? Meld je zo snel mogelijk aan bij Elke Haitink (Divosa) of bij Marie-Christine Cornel (bestuurslid van de BvK). Streven is nog voor de zomer van 2016 een eerste bijeenkomst te beleggen.