Bij de Hanzehogeschool Groningen start in januari 2016 de post-hbo-leergang ‘Positieve Psychologie’. Deze is ook interessant voor klantmanagers. Immers: klantmanagers hebben in hun werk te maken met mensen en hun gedrag. De inzichten uit de positieve psychologie kunnen helpen het beste uit jezelf en uit anderen te halen!
Vragen die centraal staan binnen de positieve psychologie:
Kortom: hoe bewerkstelligen we positieve veranderingen in organisaties, bij onszelf, bij onze medewerkers, teamleden en/of bij onze kinderen?
Misschien was je bij een Dag van de Uitvoering waar Agnes Schilder een lezing gaf. De lezing ‘Motivatie: mythes, misverstanden en mogelijkheden’ is daar enthousiast ontvangen door de deelnemers. De leergang ‘Positieve Psychologie’ sluit hierop aan. Lees het verslag van de Dag van de Uitvoering in regio Oost op 17 september 2015.
Wanneer het vak van klantmanager gecertificeerd is (in de nabije toekomst), is het van belang dat klantmanagers dit soort scholingen volgen. Deze leergang is een voorbeeld van bijscholing voor klantmanagers.
Meer informatie over de leergang is te vinden op de website van Hanzehogeschool Groningen.
Voor deze leergang is een proefles/voorlichting gepland op 8 december 2015 van 17.30-19.00 uur. Aanmelden hiervoor is niet nodig. Je bent van harte welkom in de Marie Kamphuisborg, lokaal B0.05, Zernikeplein 23 in Groningen.