TNO-onderzoek naar wensen voor ondersteuning van uitvoerende professionals

Welke ondersteuning is nodig voor uitvoerende professionals? Hoe kijken ze aan tegen hun werk? Welke wensen leven er? Divosa, de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) en het ministerie van SZW willen graag weten hoe zij professionals in het sociaal domein verder kunnen helpen bij het uitvoeren van hun werk. TNO voert een onderzoek uit hiernaar.

Dit onderzoek is van groot belang voor het krijgen van inzicht in de randvoorwaarden die nodig zijn om goede dienstverlening te kunnen bieden aan mensen die dat nodig hebben. Dus: vul de vragenlijst in vóór 13 maart 2017. Of zet deze uit bij de collega’s.

Naar de vragenlijst

Wie kan deze vragenlijst invullen?

Professionals werkzaam op het terrein van Werk en Inkomen kunnen deze vragenlijst invullen: klantmanagers Werk en/of Inkomen, casemanagers, werkcoaches en (werk)consulenten.

Wat houdt de vragenlijst in?

Het werk en de wensen van de professionals worden beïnvloed door wat zij zelf weten en kunnen, maar ook door de klant en de organisatie waarvoor zij werken. Al deze aspecten komen in de vragenlijst aan bod. De antwoorden zijn nooit goed of fout, het gaat om ervaringen en meningen. Alle antwoorden worden vertrouwelijk en anoniem behandeld. Het invullen duurt ongeveer 25 minuten. We beseffen dat dit lang is. Maar toch willen we vragen om mee te doen: alleen de mening en ervaring van de professional kan ons inzicht geven in de randvoorwaarden die nodig zijn om goede hulp en dienstverlening te geven aan hen die dat nodig hebben. Dat helpt niet alleen ons, maar ook alle professionals in het sociaal domein!

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Amanda Bruns (BvK), Milou Haggenburg-Mohammed (Divosa) of Wilma Otten (TNO).