Nathalie Lurken is sinds 1999 werkzaam als klantmanager. Ze werkt bij Sociale Zaken Maastricht-Heuvelland als consulent Werk/Participatie en Inkomen met als specifieke taak intake en diagnose. Nathalie is actief voor de BvK vanaf het eerste uur, nee zelfs al van vóór de oprichting! Sinds 2013 is ze bestuurslid én maakt ze deel uit van de BvK-activiteitencommissie. Drie vragen aan Nathalie.
‘Het beroep van klantmanager vind ik niet alleen heel leuk, maar ook
ontzettend belangrijk. De BvK is een onmisbare partij bij het verder
ontwikkelen van het vak van klantmanager en voor de professionele
ontwikkeling van de klantmanagers zelf. Met een aantal enthousiaste
collega-bestuursleden die ook klantmanager zijn, heb ik me ingezet voor
de groei van de BvK, het ontwikkelen van een beroepsprofiel en het
organiseren van bijeenkomsten voor onze leden.’
‘De BvK heeft voor mijn eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling veel betekend. Mijn kennis en mijn netwerk zijn enorm verbreed en het verenigingsgevoel brengt ook veel plezier met zich mee. De BvK presenteert de kansen die er liggen om jezelf als professional in het sociaal domein meer zichtbaar te maken. Dat geldt voor mij, maar ook voor alle anderen.’
‘Daar zijn een heleboel redenen voor… Elke klantmanager zou naar het BvK Najaarscongres moeten komen omdat:
Ben je enthousiast geworden door het verhaal van Nathalie? Er is altijd plaats voor actieve BvK-leden in het bestuur of in een commissie. Stuur een mail naar info@debvk.nl