De Inspectie SZW concludeerde in het rapport ‘Ken uw klanten’ uit juli 2014 dat sociale diensten hun klanten onvoldoende kennen. Klinkt die conclusie bekend in de oren? Wat kunnen we met de suggesties uit dit rapport? Naar aanleiding van het rapport organiseren Divosa en Stimulansz samen zes regionale werkconferenties.
Het doel is ruimte te creëren in de toenemende werkdruk, zodat de klantmanager meer tijd krijgt voor zijn cliënten. De conferentie is bedoeld voor koppels van managers én klantmanagers van sociale diensten, die binnen hun sociale dienst serieus werk willen maken van het verbeteren van de kennis van de klant.
De werkwijze in deze werkconferentie is oplossingsgericht. Aan het eind van de conferentie gaan de deelnemers naar huis met een zelfgemaakt actieplan waarmee de organisatie direct aan de slag kan.
Er zijn zes regionale werkconferenties:
Heb je vragen, bel of mail met Chris Goosen: 06 – 20 36 75 58, chris.goosen@stimulansz.nl.
Lees het SZW-rapport: Ken uw klanten