Kennisgedeelte (weten) via Webinars (ruim 35 stuks) inclusief verwerkingsmogelijkheid in groepsverband waarin de inhoud van de Webinars betrokken wordt op de eigen praktijk (en die van de ketenpartners). De meest actuele inhouden worden gegarandeerd.
Zie ook: https://www.skillstown.com/ en https://www.han.nl/werken-en-leren/studiekeuze/opleiding/effectieve-klantmanager-vak/
Het verwerven van de meest actuele ontwikkelingen in het brede sociale domein, waardoor klantmanagers (participatiecoaches, consulenten van gemeenten en professionals van ketenpartners) voorbereid zijn op de toekomst van hun specialisatie. Experts geven Webinars over onderwerpen variërend van empathie en professioneel handelen tot de veranderende lokale overheid.
Inschrijven via website van de opleiderNiet van toepassing Bewaken van afspraken
Niet van toepassing Handhaven
Niet van toepassing Evalueren
Niet van toepassing Rapporteren
Niet van toepassing Afspreken van doel- en actiebepalingen
Niet van toepassing Bijdrage aan beheer en beleid van de organisatie
Niet van toepassing Uitvoering
Niet van toepassing In beeld brengen van de vraag en (persoonlijke) situatie
Niet van toepassing Eigen deskundigheid bevorderen
Niet van toepassing Het voeren van een intakegesprek
Vakvolwassen Integrale dienstverlening
Vakvolwassen Wet- en regelgeving
Vakvolwassen Begeleiding/vorm
Niet van toepassing Integriteit
Vakvolwassen Zelfstandigheid
Niet van toepassing Flexibiliteit
Vakvolwassen Lerende houding
Niet van toepassing Organisatiesensitiveit
Vakvolwassen Plannen en organiseren
Vakvolwassen Resultaatgericht
Niet van toepassing Zelfreflectie
Niet van toepassing Inlevingsvermogen
Niet van toepassing Regisseren
Niet van toepassing Evalueren en aanpassen
Niet van toepassing Methodisch werken
Niet van toepassing Coachen
Niet van toepassing Creativiteit
Niet van toepassing Netwerken en samenwerken
Niet van toepassing Communiceren
Vakvolwassen Analytisch vermogen