Creëer een excellente klantervaring
Wil je een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties? Je onlinegesprekken naar een hoger niveau tillen en een excellente klantervaring creëren? Dan is de training Online Klantcontact iets voor jou! Je krijgt de handvattenen aangereikt om je gesprekken professioneel en efficiënt te voeren en commerciële kansen te benutten.
Voor wie?
Iedereen die zich bezighoudt met online klantcontact/online communicatie met klanten, heeft baat bij de training ‘Online Klantcontact’. Denk hierbij onder andere aan medewerkers klantenservice en binnendienst die verantwoordelijk zijn voor de communicatie via online kanalen als chat, WhatsApp, e-mail, Facebook en Twitter.
Incompany
Maximaal 6 deelnemers per groep.
Duur
1 dag.
Investering Incompany
Wij werken met dagdeelprijzen (op aanvraag).
Investering Open Inschrijving
€ 495,-- per persoon excl. BTW en arrangementskosten à € 38,-- p.p. per dag.
Basis Uitvoering
Niet van toepassing Bijdrage aan beheer en beleid van de organisatie
Niet van toepassing Rapporteren
Vakbekwaam In beeld brengen van de vraag en (persoonlijke) situatie
Basis Bewaken van afspraken
Niet van toepassing Het voeren van een intakegesprek
Niet van toepassing Handhaven
Niet van toepassing Evalueren
Vakbekwaam Eigen deskundigheid bevorderen
Niet van toepassing Afspreken van doel- en actiebepalingen
Niet van toepassing Begeleiding/vorm
Niet van toepassing Wet- en regelgeving
Niet van toepassing Integrale dienstverlening
Basis Evalueren en aanpassen
Basis Regisseren
Vakbekwaam Inlevingsvermogen
Vakbekwaam Methodisch werken
Vakbekwaam Resultaatgericht
Vakbekwaam Communiceren
Basis Creativiteit
Vakbekwaam Organisatiesensitiveit
Vakbekwaam Coachen
Niet van toepassing Analytisch vermogen
Basis Zelfreflectie
Niet van toepassing Integriteit
Vakbekwaam Lerende houding
Basis Netwerken en samenwerken
Basis Zelfstandigheid
Niet van toepassing Flexibiliteit
Niet van toepassing Plannen en organiseren