Klantmanagers werken alleen of in duoverband met 12 klanten. In drie maanden begeleid je de klanten naar een oplossing. Er zijn 5 intervisiesessies. De verzamelde data worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek met betrekking tot resultaten die met klanten worden behaald.
Het leren en kunnen werken met een activerende benadering van klanten, zodat zij in hun kracht worden gezet; de evaluatie van dit leerdoel vindt plaats aan de hand van gevalideerde vragenlijsten zowel ten opzichte van de klantmanager als ten opzichte van de klant. De verzamelde geanonimiseerde data worden gebruikt voor onderzoek dat ten dienste komt van de klantmanager.
Inschrijven via website van de opleiderVakvolwassen Bewaken van afspraken
Vakvolwassen Handhaven
Vakvolwassen Evalueren
Vakvolwassen Rapporteren
Vakvolwassen Afspreken van doel- en actiebepalingen
Vakvolwassen Bijdrage aan beheer en beleid van de organisatie
Vakvolwassen Uitvoering
Vakvolwassen In beeld brengen van de vraag en (persoonlijke) situatie
Vakvolwassen Eigen deskundigheid bevorderen
Vakvolwassen Het voeren van een intakegesprek
Vakvolwassen Integrale dienstverlening
Vakvolwassen Wet- en regelgeving
Vakvolwassen Begeleiding/vorm
Vakvolwassen Integriteit
Vakvolwassen Zelfstandigheid
Vakvolwassen Flexibiliteit
Vakvolwassen Lerende houding
Vakvolwassen Organisatiesensitiveit
Vakvolwassen Plannen en organiseren
Vakvolwassen Resultaatgericht
Vakvolwassen Zelfreflectie
Vakvolwassen Inlevingsvermogen
Vakvolwassen Regisseren
Vakvolwassen Evalueren en aanpassen
Vakvolwassen Methodisch werken
Vakvolwassen Coachen
Vakvolwassen Creativiteit
Vakvolwassen Netwerken en samenwerken
Vakvolwassen Communiceren
Vakvolwassen Analytisch vermogen