Training 'De activerende klantmanager', De Effectieve Klantmanager Sociaal Domein

Training (doen) m.b.v. een senior trainer en acteurs. De training is gericht op de vraag van de individuele burger en burgers in groepsverband; leren werken volgens het train de trainer- principe. Hierin wordt tevens gebruik gemaakt van Webinars, e-learning, videofeedback en gevalideerde draaiboeken (gericht op de betreffende doelgroep van burgers) om diepgang en toenemende deskundigheid aan te brengen in de training.

Leerdoelen

Geleerd wordt methodisch en activerend te werken. In een veilige omgeving oefen je met de rol van procesbegeleider aan de hand van draaiboeken.

Inschrijven via website van de opleider

Soort opleiding

Soort inschrijving

Taken

Vakvolwassen Bewaken van afspraken

Vakvolwassen Handhaven

Vakvolwassen Evalueren

Vakvolwassen Rapporteren

Vakvolwassen Afspreken van doel- en actiebepalingen

Niet van toepassing Bijdrage aan beheer en beleid van de organisatie

Vakvolwassen Uitvoering

Vakvolwassen In beeld brengen van de vraag en (persoonlijke) situatie

Vakvolwassen Eigen deskundigheid bevorderen

Vakvolwassen Het voeren van een intakegesprek


Kennisgebieden

Vakvolwassen Integrale dienstverlening

Niet van toepassing Wet- en regelgeving

Vakvolwassen Begeleiding/vorm


Competenties

Vakvolwassen Integriteit

Vakvolwassen Zelfstandigheid

Vakvolwassen Flexibiliteit

Vakvolwassen Lerende houding

Vakvolwassen Organisatiesensitiveit

Vakvolwassen Plannen en organiseren

Vakvolwassen Resultaatgericht

Vakvolwassen Zelfreflectie

Vakvolwassen Inlevingsvermogen

Vakvolwassen Regisseren

Vakvolwassen Evalueren en aanpassen

Vakvolwassen Methodisch werken

Vakvolwassen Coachen

Vakvolwassen Creativiteit

Vakvolwassen Netwerken en samenwerken

Vakvolwassen Communiceren

Vakvolwassen Analytisch vermogen