april 2016

19

Informatie over BvK

Wat doet de BvK, voor wie, door wie en op welke manier? Die vragen worden beantwoord in de flyer ‘BvK, voor klantmanagers die hun vak verstaan!’.

Lees meer >
12

Workshops BvK Voorjaarscongres bekend: meld je aan!

Op donderdag 12 mei is het BvK Voorjaarscongres 2016. Titel: ‘Gluren bij de 3D Buren’. Plaats van handeling: Utrecht. De workshops zijn bekend, aanmelden is mogelijk. Dit keer is het BvK Congres interessant voor álle klantmanagers.

Lees meer >
12

Divosa Vrijdag: ‘De zin en onzin van certificering’

De kwaliteit van gemeentelijke dienstverlening in het sociaal domein is een belangrijk onderwerp van gesprek. De menselijke maat, werken op basis van bewezen methoden dan wel op intuïtie, harde of zachte aanpak, het is allemaal onderwerp van discussie. Hierbij speelt het vakmanschap van de uitvoering een belangrijke rol. En de noodzaak van een gedragsverandering bij de professionals. Dan komt ook regelmatig (al dan niet verplichte) certificering van klantmanagers ter sprake. Certificering staat hoog op de agenda, maar er zijn ook tegenstanders. Dit staat centraal tijdens de Divosa Vrijdag op 13 mei. Debatteer je mee?

Lees meer >
05

BvK verwelkomt Talenter als collectief lid

Niet alleen gemeenten kunnen collectief lid worden van de BvK. Integendeel! Op 4 april verwelkomde voorzitter Jasmijn Lee Sack Fong project-en adviesbureau Talenter als nieuwste collectief lid.

Lees meer >