oktober 2013

22

Beroepsstandaard voor klantmanagers

Donderdag 28 november presenteert de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) tijdens haar congres de Standaard voor vakvolwassenheid van klantmanagers. Deze standaard kent drie niveaus: basis, vakbekwaam en vakvolwassen. De standaard bestaat uit een omschrijving per niveau van taken en competenties van de klantmanager. De klantmanager kan met de standaard de eigen kwaliteit en ontwikkeling als professional in kaart brengen, bijvoorbeeld met een assessmenttool.

Lees meer >

september 2013

16

Doelstellingen, Missie en Visie BvK

Tussen het werk door heeft de BvK inmiddels de missie en visie vastgesteld.

Lees meer >

augustus 2013

23

Congres en Algemene ledenvergadering 28 november

We zijn er voor álle klantmanagers in dit land. We werken aan professionalisering van het beroepsprofiel van klantmanagers. En nu, binnen een jaar na oprichting zijn er al meer dan 200 leden. Dat is al met al een oogst waar we trots op zijn”. In 2013 hopen we dat aantal nog op te hogen naar 250. Congres 28 november.

Lees meer >
23

Vakmanschap & congres 28-11

De BvK zit ook in de zomer niet stil! Wij willen jullie meenemen in de laatste ontwikkelingen;

Lees meer >