We zijn gestart met de bouw van het LEER-register! Op 18 december heeft het ontwikkelteam het eerste prototype besproken met een aantal ambassadeurs namens de BvK-leden. Een dag later was een soortgelijke sessie met aanbieders van opleidingen en activiteiten om te kijken op welke wijze we een ontwikkelagenda kunnen maken binnen het register.
Lees meer >De BvK kijkt terug op een zeer geslaagd Najaarscongres. Op 2 november 2017 kwamen bijna 200 belangstellenden naar Woerden om te luisteren naar lezingen over onder meer de moderne beroepsontwikkeling in het vak van klantmanager.
Lees meer >De Beroepsvereniging voor Klantmanagers kijkt terug op 2017 als een dynamisch, bewogen en productief jaar. In 2018 staat doorontwikkeling van de vereniging én van de dienstverlening op het programma. Een van de speerpunten is het opzetten van het LEER-register voor klantmanagers. Wat nog meer?
Lees meer >Klantmanagers kunnen zich vanaf begin 2018 registreren in hun eigen leerregister. De nadruk ligt op leren en ontwikkelen met en van elkaar. Via het register bepalen klantmanagers straks zelf en in gezamenlijkheid de kwaliteit van hun beroep.
Lees meer >Jasmijn Lee Sack Fong neemt afscheid als voorzitter van de BvK. In deze brief kijkt ze terug op vijf jaar betrokkenheid bij de beroepsvereniging.
Lees meer >De ParticipatieCampus biedt kennis en hulpmiddelen om jouw vakmanschap te versterken en is voor iedereen toegankelijk zonder kosten. In mei 2017 zijn veel nieuwe werkwijzers en handreikingen toegevoegd.
Lees meer >Bent u betrokken bij het aan het werk helpen van jongeren met een arbeidsbeperking? Zit u in de uitvoering, maakt u hier beleid voor of bent u anderszins deskundig op dit gebied? Dan nodigt de Inspectie SZW u graag uit een bijdrage te leveren aan een onderzoek van de Inspectie SZW. Dat kunt u doen door deel te nemen aan het online platform dat de Inspectie hiervoor heeft opengesteld.
Lees meer >Was je niet bij de Algemene ledenvergadering van de Beroepsvereniging voor Klantmanagers op 17 november, maar ben je wel benieuwd naar wat zoal is besproken en besloten?
Lees meer >Wat zijn jouw ervaringen met het begeleiden van mensen met een arbeidsbeperking? Lukt het jou om mensen die in aanmerking komen voor de Indicatie Banenafspraak als zodanig te herkennen? En wordt deze indicatie toegekend als je hem aanvraagt? De BvK (Beroepsvereniging voor Klantmanagers) legt haar leden een korte vragenlijst voor om erachter te komen waar eventuele knelpunten zitten.
Lees meer >Hoe staat de BvK ervoor? Wat vind jij van het nieuwe dienstverleningsconcept van de vereniging? Praat mee tijdens de Algemene Ledenvergadering op 17 november aanstaande van 10.00 tot 11.30 uur in Utrecht.
Lees meer >