augustus 2018

22

Onderzoek naar dienstverlening door klantmanagers

De BVK is partner in een onderzoek naar de vraag hoe gemeenten professionele dienstverlening door klantmanagers verder kunnen versterken. Ook gemeenten en cliëntvertegenwoordigers zijn bij dit onderzoek betrokken. Universiteit Utrecht, Hanzehogeschool en Hogeschool Rotterdam voeren dit onderzoek uit.

Lees meer >
21

Tjalling Smit: Bijstand werkt niet

Ik doe het al zo lang als ik werk als klantmanager: experimenteren met de regels van de bijstand. Noem het individualiseren, of omgekeerd toetsen, of burgerlijk ongehoorzaam, dat maakt mij niet uit.

Lees meer >
13

Vacature Procesmanager ‘Lerende Professional’

De BvK zoekt een Procesmanager ‘Lerende Professional’. Ben jij een echte initiatiefnemer en verbinder? Iemand die interactie met de leden organiseert en van daaruit samen met leden met nieuwe initiatieven en ideeën komt? Kijk dan even verder naar deze vacature!

Lees meer >
13

Vacature Coördinator communicatie en interactie

De BvK zoekt een Coördinator communicatie en interactie. We zoeken een echte spin-in-het-web. Iemand die weet wat er speelt in het sociaal domein en van aanpakken weet. Maar ook iemand die communicatief sterk is en met een neus voor nieuws. Iets voor jou? Lees dan even verder!

Lees meer >
13

Vacature Projectmanager ‘de lerende professional’

De BvK zoekt een Projectmanager ‘de lerende professional’. Kun jij trends en ontwikkelingen vertalen naar passende dienstverlening aan onze leden? Weet jij de betrokken partijen te verbinden, herken je ontwikkelingen en zie je kansen die je kunt vertalen naar (subsidie) projecten die bijdragen aan (het faciliteren van) de ‘lerende professional’? Dan is deze baan misschien wel voor jou!

Lees meer >