juni 2015

18

Lezing ‘Herkennen en erkennen van een licht verstandelijke beperking’

De Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) organiseert in samenwerking met de Hanzehogeschool Groningen, lectoraat Arbeidsparticipatie een lezingenreeks. Op 22 september 2015 is de vierde lezing, met als onderwerp ‘Herkennen en erkennen van een licht verstandelijke beperking’. Kom ook!

Lees meer >
04

Interview met BvK-voorzitter in de Bijstandsbode

In de Bijstandsbode van juni 2015 is een uitgebreid interview gepubliceerd met BvK-voorzitter Jasmijn Lee Sack Fong. De BvK bestaat nu ongeveer 2,5 jaar. De Bijstandsbode gaat hierin op zoek naar naar wat de vereniging precies doet, hoe leden er hun voordeel bij kunnen halen, wat de toekomstplannen zijn, wat Jasmijn zo leuk vindt aan haar werk als voorzitter en hoe zij dit vrijwilligerswerk combineert met haar drukke baan bij het Werkplein Activerium (Apeldoorn).

Lees meer >
02

Hoe schrijf je interessante content in de online community KenMe?

KenMe, de online community waar klantmanagers in een vertrouwelijke omgeving over hun werk kunnen sparren, wordt alleen een succes als er goede content op staat. Een achttal klantmanagers leerde op 28 mei 2015 de ins en outs van het schrijven van berichten in een community en minstens zo belangrijk: ervoor zorgen dat je reacties krijgt.

Lees meer >