Inkomensconsulenten in regio Zuid hebben zich massaal aangemeld voor de bijspijkerborrel 'Omgekeerd toetsen' die op 10 april plaatsvindt in Maastricht. Het maximum aantal deelnemers van 90 is bereikt.
Lees meer >In november 2017 hield de BvK een enquête onder de leden over het herkennen van de doelgroep voor het Doelgroepregister en de problemen die uitvoerende professionals kunnen tegenkomen in de praktijk. De 55 reacties geven een globaal beeld van hoe BvK-leden aankijken tegen dit onderwerp. Wat zijn de resultaten en hoe gaat de BvK verder?
Lees meer >Evelyn Eillebrecht (gemeente Hengelo/Borne) werd ambassadeur van het LEER-register zonder te weten waar ze zich in begaf. Intussen is ze enthousiast voorstander. "We willen toch allemaal beter worden in ons vak om de klant optimaal te bedienen?" En: "Het vak klantmanagement is altijd in beweging, reden om zelf ook niet stil te blijven staan."
Lees meer >Bij het bekijken van de tot nu toe geregistreerde professionals in het LEER-register is de enthousiaste deelname vanuit RSD De Liemers opvallend. Reden om manager Wilfred Hekkers enkele vragen te stellen. Wat geeft hij andere leidinggevenden mee voor wat betreft het LEER-register?
Lees meer >De leden vragen en de BvK draait. Bij de enquête waarin leden begin 2018 wensen en ideeën konden doorgeven, werd gevraagd om meer bijeenkomsten voor inkomensconsulenten. Die komen er, in de vorm van bijspijkerborrels!
Lees meer >Vanuit de MariënburgGroep is Harry Ploeg degene die meedenkt over de opzet van het LEER-register voor klantmanagers. Wat vindt hij van het systeem? Vier vragen aan Harry. "Het LEER-register draagt bij aan kwaliteitsverbetering van klantmanagers én opleiders."
Lees meer >