september 2017

21

Jasmijn Lee Sack Fong draagt het stokje over

Jasmijn Lee Sack Fong is BvK-bestuurslid vanaf de oprichting in 2012. Eerst als penningmeester, daarna als voorzitter van de vereniging. In de vijf jaar als bestuurslid heeft zij als geen ander de vereniging zien groeien. En: láten groeien door het aangaan van vele contacten met klantmanagers, gemeenten, organisaties die iets kunnen betekenen voor klantmanagers, donateurs en met het ministerie van SZW. En nu treedt ze terug. Tijd voor iets anders. Een interview én tegelijk een oproep.

Lees meer >
21

Klantmanagers aan het woord: Janna van ’t Sant

Janna van ’t Sant werkt als klantmanager bij het Contactpunt nazorg ex-gedetineerden en veelplegers van de gemeente Apeldoorn. Samen met haar collega Noreddine Benmhamed coördineert ze de nazorg voor ex-gedetineerden. Een bijzondere klantmanager aan het woord.

Lees meer >
14

BvK Najaarscongres 2017: ‘Tot hier en NU verder’

Het BvK Najaarscongres 2017 is op 2 november in Woerden. Op deze dag is het precies VIJF jaar geleden dat de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) werd opgericht. Dit congres staat in het teken van verdere professionalisering van het vak van klantmanager. Een congres dat geen klantmanager mag missen.

Lees meer >
04

Klantmanagers gezocht voor ontwikkeling werkblad voor jongeren

Divosa is bezig met het ontwikkelen van een nieuw Werkblad, met als titel ‘Van moeten naar willen’. Het nieuwe werkblad richt zich (in eerste instantie) op de groep jongeren van 18 tot 27 jaar die bij de gemeente aanklopt voor een bijstandsuitkering. Vraag: welke klantmanager wil meehelpen met de ontwikkeling ervan? Jij weet als geen ander wat bruikbaar is!

Lees meer >