oktober 2017

26

‘BvK Congres biedt inspiratie voor mijn dagelijks werk’

Waarom gaat Marie-Christine Cornel naar het BvK Najaarscongres?

Lees meer >
26

Oproep: doe mee aan onderzoek LVB en schulden

Welke ondersteuning hebben mensen met een licht verstandelijke beperking nodig om te voorkomen dat financiële problemen de toeleiding naar werk en/of duurzame arbeidsparticipatie in de weg staan en wat vraagt deze ondersteuningsbehoefte van betrokken actoren zoals gemeenten, werkgevers, SW-bedrijven, UWV en schuldhulpverlening? Klantmanagers wordt gevraagd hierover mee te praten op 7 december 2017:

Lees meer >
12

BvK-directeur: ‘Ik droom van 7.000 klantmanagers’

Waaraan wil je werken? Hoe zorg je dat dit een succes wordt en wie kunnen je daarbij helpen? Klantmanager Petra Zoer van de gemeente Wageningen pakt Mijn Werkblad erbij en doet voor tijdschrift Sprank de intake van Jolanda Kroon, sinds dit voorjaar directeur van de Beroepsvereniging voor Klantmanagers.

Lees meer >
05

‘Klantmanager, geef jezelf een cadeau en kom naar het congres!’

Ruud van den Tillaar, voorzitter van de Raad van Advies van de BvK, roept klantmanagers op naar het BvK Najaarscongres te komen. ‘Gun jezelf de tijd om jezelf te verrijken met nieuwe inzichten en contacten!’

Lees meer >
05

‘Veel redenen om naar het BvK Najaarscongres te komen’

Nathalie Lurken is sinds 1999 werkzaam als klantmanager. Ze werkt bij Sociale Zaken Maastricht-Heuvelland als consulent Werk/Participatie en Inkomen met als specifieke taak intake en diagnose. Nathalie is actief voor de BvK vanaf het eerste uur, nee zelfs al van vóór de oprichting! Sinds 2013 is ze bestuurslid én maakt ze deel uit van de BvK-activiteitencommissie. Drie vragen aan Nathalie.

Lees meer >
05

'Het is leuk om op een andere manier met je werk bezig te zijn'

Dayenne van Zuylen werkt als klantmanager Werk & Inkomen via SCIOPENG. Op dit moment heeft zij tot november 2017 een opdracht bij de Peelgemeenten in Helmond. Zij maakt al een aantal jaar deel uit van de Activiteitencommissie van de BvK. En zodoende is ze betrokken geweest bij de voorbereidingen voor het aanstaande lustrumcongres. Drie vragen aan Dayenne.

Lees meer >
03

Geef klantmanagers meer tijd en ruimte voor methodisch werken

Klantmanagers in het domein Werk en Inkomen willen meer methodisch werken. Zij hebben echter meer ondersteuning nodig om hun taken planmatig volgens opeenvolgende stappen uit te voeren. Dat blijkt uit onderzoek dat TNO heeft uitgevoerd in opdracht van Divosa en is betaald door het ministerie van SZW. Momenteel voert ruim de helft van de onderzochte klantmanagers hun werk methodisch uit.

Lees meer >

september 2017

21

Jasmijn Lee Sack Fong draagt het stokje over

Jasmijn Lee Sack Fong is BvK-bestuurslid vanaf de oprichting in 2012. Eerst als penningmeester, daarna als voorzitter van de vereniging. In de vijf jaar als bestuurslid heeft zij als geen ander de vereniging zien groeien. En: láten groeien door het aangaan van vele contacten met klantmanagers, gemeenten, organisaties die iets kunnen betekenen voor klantmanagers, donateurs en met het ministerie van SZW. En nu treedt ze terug. Tijd voor iets anders. Een interview én tegelijk een oproep.

Lees meer >
21

Klantmanagers aan het woord: Janna van ’t Sant

Janna van ’t Sant werkt als klantmanager bij het Contactpunt nazorg ex-gedetineerden en veelplegers van de gemeente Apeldoorn. Samen met haar collega Noreddine Benmhamed coördineert ze de nazorg voor ex-gedetineerden. Een bijzondere klantmanager aan het woord.

Lees meer >
14

BvK Najaarscongres 2017: ‘Tot hier en NU verder’

Het BvK Najaarscongres 2017 is op 2 november in Woerden. Op deze dag is het precies VIJF jaar geleden dat de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) werd opgericht. Dit congres staat in het teken van verdere professionalisering van het vak van klantmanager. Een congres dat geen klantmanager mag missen.

Lees meer >