februari 2018

06

Slotbijeenkomst minor WERKCOACH Hanzehogeschool Groningen

Studenten aan de Hanzehogeschool Groningen sloten de minor WERKCOACH op 1 februari 2018 af met een zeer geslaagd symposium. Het thema 'Steun in de rug of de wind van voren' stond voor de dilemma's die werkcoaches kunnen tegenkomen bij het begeleiden van cliënten.

Lees meer >

januari 2018

19

Plannen voor het jaar 2018

Een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden, uitdagingen, wensen en goede voornemens! Wat zijn jouw plannen voor dit jaar? Uiteraard geldt die vraag op persoonlijk vlak maar zeker óók op het vlak van je (loop)baan. Hoe wil jij je in 2018 verder ontwikkelen als professional in je vak?

Lees meer >
18

Nieuwe reeks lezingen BvK-HAN in 2018

Ook in 2018 organiseert de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) samen met de Hogeschool Arnhem-Nijmegen (HAN) een serie lezingen voor klantmanagers. De eerste is op 20 februari. Thema: klantmanagers en privacy.

Lees meer >
18

Stand van zaken ontwikkeling LEER-register

Het prototype van het eerste deel van het LEER-register is gereed en wordt getest door klantmanagers (ambassadeurs) en opleiders. Het team werkt toe naar een versie die online beschikbaar komt vanaf medio februari 2018. Het bouwen van het LEER-register gebeurt stapsgewijs.

Lees meer >
18

Vragenlijst Wensen & Ideeën BvK

De BvK wil haar activiteiten en diensten graag op maat én samen met de leden vormgeven. Dus: wat verwacht jij van de BvK? En wat kun je zelf bijdragen aan de vereniging? Daarover gaat de Vragenlijst Wensen & Ideeën BvK. Vul de vragenlijst in vóór 1 februari 2018.

Lees meer >
16

Nieuw jaar, nieuwe website

De nieuwe BvK-website is online! Maar dit is nog niet alles: de komende maanden volgt uitbreiding. Uiteindelijk biedt het BvK-platform een compleet pakket voor professionals op het terrein van Werk en Inkomen in het algemeen en voor leden van de BvK in het bijzonder.

Lees meer >

december 2017

22

LEER-register BvK

We zijn gestart met de bouw van het LEER-register! Op 18 december heeft het ontwikkelteam het eerste prototype besproken met een aantal ambassadeurs namens de BvK-leden. Een dag later was een soortgelijke sessie met aanbieders van opleidingen en activiteiten om te kijken op welke wijze we een ontwikkelagenda kunnen maken binnen het register.

Lees meer >
22

Terugblik BvK Najaarscongres 2017

De BvK kijkt terug op een zeer geslaagd Najaarscongres. Op 2 november 2017 kwamen bijna 200 belangstellenden naar Woerden om te luisteren naar lezingen over onder meer de moderne beroepsontwikkeling in het vak van klantmanager.

Lees meer >
19

BvK Jaarplan 2018

De Beroepsvereniging voor Klantmanagers kijkt terug op 2017 als een dynamisch, bewogen en productief jaar. In 2018 staat doorontwikkeling van de vereniging én van de dienstverlening op het programma. Een van de speerpunten is het opzetten van het LEER-register voor klantmanagers. Wat nog meer?

Lees meer >
14

Leerregister BvK: 'Samen bouwen aan een nog mooier beroep'

Klantmanagers kunnen zich vanaf begin 2018 registreren in hun eigen leerregister. De nadruk ligt op leren en ontwikkelen met en van elkaar. Via het register bepalen klantmanagers straks zelf en in gezamenlijkheid de kwaliteit van hun beroep.

Lees meer >