Jasmijn Lee Sack Fong neemt afscheid als voorzitter van de BvK. In deze brief kijkt ze terug op vijf jaar betrokkenheid bij de beroepsvereniging.
Lees meer >De ParticipatieCampus biedt kennis en hulpmiddelen om jouw vakmanschap te versterken en is voor iedereen toegankelijk zonder kosten. In mei 2017 zijn veel nieuwe werkwijzers en handreikingen toegevoegd.
Lees meer >Bent u betrokken bij het aan het werk helpen van jongeren met een arbeidsbeperking? Zit u in de uitvoering, maakt u hier beleid voor of bent u anderszins deskundig op dit gebied? Dan nodigt de Inspectie SZW u graag uit een bijdrage te leveren aan een onderzoek van de Inspectie SZW. Dat kunt u doen door deel te nemen aan het online platform dat de Inspectie hiervoor heeft opengesteld.
Lees meer >Was je niet bij de Algemene ledenvergadering van de Beroepsvereniging voor Klantmanagers op 17 november, maar ben je wel benieuwd naar wat zoal is besproken en besloten?
Lees meer >Wat zijn jouw ervaringen met het begeleiden van mensen met een arbeidsbeperking? Lukt het jou om mensen die in aanmerking komen voor de Indicatie Banenafspraak als zodanig te herkennen? En wordt deze indicatie toegekend als je hem aanvraagt? De BvK (Beroepsvereniging voor Klantmanagers) legt haar leden een korte vragenlijst voor om erachter te komen waar eventuele knelpunten zitten.
Lees meer >Hoe staat de BvK ervoor? Wat vind jij van het nieuwe dienstverleningsconcept van de vereniging? Praat mee tijdens de Algemene Ledenvergadering op 17 november aanstaande van 10.00 tot 11.30 uur in Utrecht.
Lees meer >Waarom gaat Marie-Christine Cornel naar het BvK Najaarscongres?
Lees meer >Welke ondersteuning hebben mensen met een licht verstandelijke beperking nodig om te voorkomen dat financiële problemen de toeleiding naar werk en/of duurzame arbeidsparticipatie in de weg staan en wat vraagt deze ondersteuningsbehoefte van betrokken actoren zoals gemeenten, werkgevers, SW-bedrijven, UWV en schuldhulpverlening? Klantmanagers wordt gevraagd hierover mee te praten op 7 december 2017:
Lees meer >Waaraan wil je werken? Hoe zorg je dat dit een succes wordt en wie kunnen je daarbij helpen? Klantmanager Petra Zoer van de gemeente Wageningen pakt Mijn Werkblad erbij en doet voor tijdschrift Sprank de intake van Jolanda Kroon, sinds dit voorjaar directeur van de Beroepsvereniging voor Klantmanagers.
Lees meer >Ruud van den Tillaar, voorzitter van de Raad van Advies van de BvK, roept klantmanagers op naar het BvK Najaarscongres te komen. ‘Gun jezelf de tijd om jezelf te verrijken met nieuwe inzichten en contacten!’
Lees meer >