december 2016

13

Dialoogsessie over professionalisering beroepsgroep

Op vrijdag 9 december kwamen 30 leidinggevenden, klantmanagers, opleiders en beleidsmakers bij elkaar om te praten hoe het vak van klantmanager verder geprofessionaliseerd kan worden. Een van de manieren daarbij is een Beroepsregister van klantmanagers.

Lees meer >
06

ParticipatieCampus gooit poort open

Rondneuzen op de ParticipatieCampus zonder dat je je meteen moet registreren? Het kan sinds kort!

Lees meer >

november 2016

24

Verslag BvK Najaarscongres 2016

Op 10 november 2016 was het drukbezochte BvK Najaarscongres in Arnhem. De BvK riep ter plekke iedereen op mee te praten over het onderwerp beroepsregistratie. Workshops droegen bij aan meer kennis over maatwerk. Les is wel: volg je hart en niet je routeplanner… Een verslag.

Lees meer >
22

Algemene Ledenvergadering op 16 december

Op vrijdag 16 december 2016 houdt de BvK een (uitgestelde) algemene ledenvergadering in Utrecht. Nieuw: leden kunnen de vergadering niet alleen bezoeken, maar ook online volgen via een webinar. Je hoeft dus niet naar Utrecht af te reizen om je stem te laten horen!

Lees meer >
17

Deel uw ervaring met diagnose-instrumenten!

In opdracht van Divosa ontwikkelt Ecorys een werkwijzer Diagnose-instrumenten. De werkwijzer beschrijft de kenmerken en ervaringen in de gemeentepraktijk van de meest gebruikte diagnose-instrumenten die in Nederland gebruikt worden. Welke klantmanager heeft ervaring met het gebruik van diagnose-instrumenten en wil deze delen? Vul de enquête in!

Lees meer >
17

Voor bij de koffie-automaat: poster BvK Najaarscongres 2016

Help je mee het BvK Najaarscongres 2016 te promoten? Download dan de poster met het programma, print deze uit en hang ‘m op bij de koffie-automaat. En vergeet niet om jezelf aan te melden!

Lees meer >
15

Praat mee over de invulling van het Beroepsregister!

Er is volop discussie over de invulling van de voorwaarden voor het Beroepsregister van klantmanagers. Tijdens Dagen van de Uitvoering, op het BvK Congres, maar ook binnen de Commissie Beroepsregister. Wil je meedenken? Van harte welkom!

Lees meer >
08

Gezocht: klantmanagers die meedenken over producten

Wat heb jij nodig om je werk goed te kunnen blijven doen? Wat wil je weten? Op welk moment heb je welke producten nodig? Deze vragen staan centraal in het onderzoek dat TNO in opdracht van Divosa en de Beroepsvereniging van Klantmanagers (BvK) uitvoert. Voor een sessie op 15 november zoeken we nog klantmanagers.

Lees meer >
07

BvK Najaarscongres 2016 volgeboekt!

Er is veel belangstelling voor het BvK Najaarscongres van 10 november 2016. Zoveel, dat aanmelden voor het congres niet meer mogelijk is. Vol=vol. Had je wel willen gaan?

Lees meer >
03

‘Geef jongeren een kans!’

‘Kijk nooit alleen maar naar diploma’s van jongeren die een baan zoeken. Kijk verder! Wat zijn de capaciteiten van de klant? Richt je daarop als werkgever en ook als klantmanager.’ Deze oproep deed BvK-voorzitter Jasmijn Lee Sack Fong in een radio-interview voor BNR Radio op 3 november 2016.

Lees meer >